Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн 2018 оны I улирлын ажлын тайлан

Иргэдээс  Өргөдөл, гомдол санал хүсэлтийн цахим систем буюу www.smartcity.mn /ub.1200.mn/ дээр ирсэн нийт 189 өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэж байна.

Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн явц:

Нийт                                                                   189

Хугацаандаа байгаа                                           9

Шийдвэрлэсэн                                                  180

Шийдвэрлэлтийн явц                                       95.6 %

Индекс                                                               0,824 / B /

Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн явц:         9 хоног байна

 

Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэж хариу өгсөн байдал / 2 жил/

Асуудал Нийт
Он 2017 2018
1200 тусгай дугаарын утас 15 16
www. Ub12000.mn 12 6
11-11төв 9 35
Нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төв 124 124
Байгууллага 6 3
SmartUB аппликейшн, CleanUB аппликейшн 0 5
нийт 166 189

  

Өргөдөл, гомдлын хандалтын тайлан /Эхний 3 гол үзүүлэлтээр авч үзвэл/ 

д/д Асуудал Хандалт
Он 2017 2018
1 Барилга, байгууламж барих, өргөтгөх хүсэлт 34 45
2 Барилга, байгууламжийг зөвшөөрөлтэй эсэхийг шалгуулах тухай 13 16
3 Барилгын байгууламжийн лавлагаа,мэдээлэл, тодорхойлолт хүсэх тухай 37 42

  

Өргөдөл, гомдлын  шийдвэрлэлтийн хугацааны тайлан 

Өргөдөл, гомдлын  шийдвэрлэлтийн дундаж хугацаа Он 2017 2018
Хоног 12 9
цаг 21 18
минут 7 26
Нийт ирсэн өргөдөл, гомдлын тоо 166 189

 

 Төрлөөр ангилбал 

Он 2017 2018
Талархал 0 2
Хүсэлт 139 147
Мэдэгдэл 26 27
Санал 1 3
Гомдол 26 27
нийт 166 189