Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн 2017 оны I улирлын тайлан

Иргэдээс  Өргөдөл, гомдол санал хүсэлтийн цахим систем буюу www.smartcity.mn /ub.1200.mn/ дээр ирсэн нийт 199 өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэж байна.

Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн явц:

Нийт                                                                          199

Хугацаандаа байгаа                                                   20

Хугацаандаа шийдвэрлэсэн                                        179

Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн явц                      84 хувь

Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн дундаж хугацаа:     11 хоног

Өргөдөл, гомдлын Индекс                                           0.802   үнэлгээ  B

 

Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн сүүлийн 4 жилийн I улирлыг тоон үзүүлэлтээр харуулбал:

Ангилал 2013 2014 2015 2016 2017
1 1800-1200 тусгай дугаарын утас 88 89 22 41 16
2 www.ub1200.mn цахим хуудас 19 23 11 26 13
3 Засгийн газрын  11-11 төв 91 111 59 39 10
4 Иргэд хүлээн авах төв 947 1945 867 193 154
5 Нутгийн захиргааны байгууллагууд 0 124 69 31 6
6 Smart UB аппликейшн, Clean UB аппликейшн 0 2 0 0 0
7 Мессеж 0 0 0 0 0
8 Шуурхай удирдлага,зохицуулалтын төв 0 0 0 0 0
Нийт 1145 2294 1028 330 199

Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн сүүлийн 4 жилийн I улирлыг төрлөөр харуулбал:

Төрөл 2013 2014 2015 2016 2017
1 Талархал 1 2 2 1 1
2 Санал 35 17 12 3 1
3 Хүсэлт 1003 21656 972 237 162
4 Гомдол 100 110 42 86 36
5 Мэдэгдэл 0 0 0 1 0
нийт 1145 2294 1028 330

Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн дундаж хугацаа: 

Он 2013 2014 2015 2016 2017
Дундаж хугацаа 10 хоног 15 хоног 17 хоног 9 хоног 11 хоног