“Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл гомдлыг шийдвэрлэх тухай” хууль, Засгийн газрын “Иргэдийн өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэхтэй холбогдсон зарим арга хэмжээний тухай” 2005 оны 67 дугаар тогтоол, “Нийслэлийн нутгийн захиргааны байгууллага, албан тушаалтанд хандаж иргэдээс гаргасан өргөдөл,гомдлыг шийдвэрлэх тухай” Нийслэлийн Засаг даргын 2013 оны А/1086 дугаар захирамжийн биелэлтийг мөрдөж ажиллаж байна.
2019 оны 03 сарын 31-ний байдлаар:
Иргэдээс Өргөдөл, гомдол санал хүсэлтийн цахим систем буюу “UB ERP” дотоод удирдлагын систем дээр ирсэн нийт 235 өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэж байна.
Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн явц:
Нийт 235
Хугацаандаа байгаа 0
Шийдвэрлэсэн 235
Шийдвэрлэлтийн явц 100%
Индекс 0,80 / B /
Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэлтийн явц 11 хоног байна
Өргөдөл, гомдол шийдвэрлэж хариу өгсөн байдал / 2 жил/
Он | 2018 | 2019 |
1200 тусгай дугаарын утас | 16 | 19 |
www. Ub12000.mn | 6 | 0 |
11-11төв | 35 | 12 |
Нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төв | 124 | 166 |
Байгууллага | 3 | 32 |
SmartUB аппликейшн, CleanUB аппликейшн | 5 | 6 |
нийт | 189 | 235 |
Төрлөөр ангилбал
Он | 2018 | 2019 |
Талархал | 2 | 0 |
Хүсэлт | 147 | 182 |
Мэдэгдэл | 27 | 0 |
Санал | 3 | 2 |
Гомдол | 27 | 51 |
нийт | 189 | 235 |
Өргөдөл, гомдлын хандалтын тайлан /Эхний 3 гол үзүүлэлтээр авч үзвэл/
д/д | Асуудал | Хандалт | |
Он | 2018 | 2019 | |
1 | Барилга, байгууламж барих, өргөтгөх хүсэлт | 45 | 17 |
2 | Барилга, байгууламжийг зөвшөөрөлтэй эсэхийг шалгуулах тухай | 16 | 4 |
3 | Барилгын байгууламжийн лавлагаа,мэдээлэл, тодорхойлолт хүсэх тухай | 42 | 27 |